Jaana Palonen

Aloitin maalaamisen vuonna 2012 jäätyäni eläkkeelle. Olen aloittanut Riikka Lenkkerin pitämistä Autere-opiston kursseista. Lisäksi olen ollut mm. Pirjetta Branderin Svetlana Ruohon, Ville Rädyn, Tanja Koskisen, Olga Malytchevan ja Aino Ulmasen kursseilla. Jokaiselta oppii jotain uutta. Ns. Oma käsiala vaatii vielä vuosien harjoittelua.
Vuonna 2013 minut pyydettiin Mäntän Taideseuran sihteeriksi ja siinä pestissä jatkan edelleen. Koen Taideseuran ja sen jäsenet suurena voimavarana ja yhdessä työskentelyn tärkeänä vertaistukena. Pidän merkittävänä sitä, että Mäntän Taideseuralla on pitkä historia, aina vuodesta 1952. Taideseura edistää kuvataiteen harrastamista tarjoamalla laadukkaita ammattitaiteilijoiden opettamia kursseja jäsenilleen unohtamatta myöskään virkistäviä taidematkoja ja juhlia.

Luo kotisivut ilmaiseksi!